امروز : یکشنبه, 07 مرداد 1403

 لایحه پیشنهادی متمم بودجه 724 میلیاردی شهرداری بجنورد تصویب شد

 لایحه پیشنهادی متمم بودجه 724 میلیاردی شهرداری بجنورد تصویب شد

 هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور  جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد، اعضای شورای اسلامی شهر ، مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد و  اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد.

 جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و یاد و خاطره شهداء امام راحل ، بویژه  شهداء مدافع حرم و جبهه مقاومت فرارسیدن سالروز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

 ایشان در ادامه فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) را تسلیت عرض نموده و روز تکریم از مادران و همسران شهداء را نیز گرامی داشتند که به همین مناسبت از مادر مکرمه شهید سردار سید محمد سید حسین زاده با لوح تقدیری تجلیل بعمل آمد.

 مهدی معلم عضو هیات رئیسه در نطق پیش از دستور از افتتاح غسل خانه پارک جاوید در بهمن ماه امسال خبر داد و خواستار پیگیری جهت انشعاب گاز طبیعی برای این مکان شد

 وی در ادامه با اشاره به گذر خطوط انتقال گاز طبیعی از کنار پارک بابا امان و استفاده دیگر مجموعه ها از این منبع انرژی خواستار پیگیری اتصال خطوط به اماکن گردشگری و تفریحی این مجموعه شد

 سید محسن موسوی رئیس مرکز آموزش و پژوهش های شورای اسلامی شهر بجنورد با تاکید بر هوشمند سازی طرح های تمثال شهداء در محیط شهری با طراحی نو و اجرایی خلاقانه پیشنهاد بر اجرای آن در چهارراه جنب مسجد انقلاب بعنوان نقطه اولیه حرکت های انقلابی اعلام داشت.

 مهندس جواد حمیدی راوری شهردار بجنورد در پاسخ به طراحی نو برای تمثال شهداء بیان داشت طی توافقنامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی طراحی پوستر ، میل پرچم و پایه های استندی با شهرداری بوده که این مهم انجام شده است و هزینه های چاپ با بنیاد می باشد که در حال پیگیری می باشد.

 در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده ، توافقات کمیسیون های تخصصی و کمیسیون توافقات شهرداری اقدام که پس از بحث و تبادل نظر مواردی مصوب و صورتجلسه گردید که می توان به گزارش صورتجلسه کمیته حسابرسی 1401 شهرداری ، سازمان های تابعه و شورای اسلامی شهر بجنورد ، احداث دی کلینیک و هتل در مجاورت پروژه هماگ و تصویب لایحه پیشنهادی متمم بودجه درآمدها و منابع تامین اعتبار شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه در سال 1401 اشاره نمود.

 مهندس حمیدی راوری شهردار بجنورد متمم بودجه سال 1401 شهرداری بجنورد و سازمان های تابعه را رقم 724 میلیارد تومان اعلام نمود که با توجه به رقم بودجه 650 میلیارد تومانی سال 1401 دارای افزایش می باشد

 وی در توضیح افزایش متمم بودجه گفت : مبالغی بعنوان تکلیفی به بودجه اضافه شد که در بودجه دیده نشده بود ، ردیف های افزایش حقوق کارمندان و کارگران ، اعتبارات دولتی و ملی را بخشی این ردیف ها دانست.

 شهردار بجنورد افزایش حقوق ها را رقم 24 میلیارد ، اعتبارات دولتی را 75 میلیارد و اعتبارات ملی که در خرید اتوبوس ها و مینی بوس ها  را بصورت پنهان اعلام نمود.

 شایان ذکر است هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد بصورت علنی و در دوبخش برگزار گردید.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت